روز دانش آموز

 

امام خمینی (ره) : من امید آن را دارم که شماها با علم و عمل و تهذیب نفس ، با علم و عمل صالح ، بر مشکلات خودتان غلبه کنید.     ( صحیفه نور جلد 5، ص 179)   

 

یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش‌آموزان عزیزمان است. این روز با شکوه بدین سبب، روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره‌ی فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش‌آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت‌ها و چپاول‌گران بین‌المللی به مبارزه‌ی بی‌امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلّت‌بار ترجیح دهند.  

 

روز دانش‌آموز بر شما رهپویان علم و دانش  مبارک باد

 

 

مراسم شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)

در روزپنجشنبه مورخه ۱۲/۸/۹۰مراسمی جهت بزرگداشت شهادت امام محمد باقر (ع) در مجتمع امام خمینی (ره)   دمشق برگزار شد که بعد از سیاه پوش کردن نمازخانه مجتمع ، نصب پوسترو تراکت برنامه های ذیل انجام شد1-  قرائت زیارت عاشورا 2- مداحی وسینه زنی ودرپایان مراسم با دعای خیر وذکر صلوات به اتمام رسید . 

جلسه منتخبین انجمن

جلسه منتخبین انجمن اولیا و مربیان مجتمع آموزشی حضرت امام خمینی (ره) دمشق  راس ساعت 4 بعد ازظهر روز دوشنبه 9/8/90 در محل دفتر مدیریت مجتمع برگزار شد. در این جلسه ابتدا آقای خادمی مواردی را به عنوان دستورات جلسه مطرح نمود . در ادامه اعضا انجمن مواردی را مطرح و در خصوص دستورات جلسه به بحث و تبادل نطر پرداخته و مواردی را به تصویب رساندند.در این جلسه اعضای هیئت رئیسه انجمن نیز انتخاب گردیدند.  

 

جلسه منتخبین انجمن اولیا و مربیان مجتمع آموزشی حضرت امام خمینی (ره) دمشق

مراسم روز بسیج دانش آموزی

مراسم روز بسیج دانش آموزی در مجتمع آموزشی حضرت امام(ره) دمشق

مراسم روز بسیج دانش آموزی

به مناسبت هشتم آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی مراسمی در مجتمع آموزشی حضرت امام خمینی (ره) دمشق برگزار گردید.در این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و ذکر دعای فرج ، آقای خادمی مدیر مجتمع پیرامون نحوه شهادت و شخصیت شهید والا مقام  حسین فهمیده و نقش الگویی ایشان مطالبی را بیان نمود . این مراسم با ذکر صلوات به روح مطهر شهید فهمیده و بیش از 36000 دانش آموز شهید پایان یافت.

انتخابات شورای دانش آموزی

 

انتخابات شورای دانش آموزی مجتمع آموزشی حضرت امام خمینی(ره) دمشق راس ساعت 10 صبح  روز سه شنبه مورخه3/8/90 همزمان با مدارس داخل کشور در این واحد آموزشی برگزار گردید. در این انتخابات تعداد36 نفر از داوطلبان عضویت در شورا به رقابت پرداختند که در نهایت تعداد 5 نفر ازدانش آموزان مقطع ابتدایی و 5 نفر از دانش آموزان مقطع راهنمایی و متوسطه به عنوان اعضای شورای دانش آموزی سال تحصیلی جدید انتخاب گردیدند.

مراسم جشن قرآن

درروز دوشنبه مورخه2/8/ 90 مراسم جشن انس با قرآن برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در محل مجتمع آموزشی وپرورشی حضرت امام خمینی (ره) دمشق برگزار شد که برنامه های ذیل اجرا گردید.1- آذین بندی ونصب پلاکارد درکلاس 2-حمل قرآن توسط حاملان قران3- قرائت قران توسط حافظان قرآن درکلاس 4- اهدای جوایز به دانش آموزان5-صحبت پیرامون اهمیت قرآن توط مدیر معلم ومعاونت پرورشی مجتمع .در پایان مراسم با دعای خیر وذکر صلوات به اتمام رسید