مراسم جشن نیکوکاری

در روزیکشنبه مورخه14/12/90 مراسم جشنی به مناسبت روز احسان ونیکو کاری  در محل مجتمع حضرت امام خمینی (ره)-دمشق برگزار گردید . خلا صه ای از فعالیتهای انجام شده به شرح ذیل می باشد.1- انجام تبلیغات لازم ، نصب پلاکارد مخصوص وآماده نمودن صندوق 2- تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید 3- سخنرانی حضرت آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه پیرامون اهمیت روز جشن  نیکو کاری و ارزش کمک کردن  به مستمندان  در پیشگاه الهی ودر پایان کمکهای نقدی دانش آموزان در صندوق  جمع آوری شد وا زحمات دانش آموزان وهمکاران تقدیر وتشکر بعمل آمد . مراسم با دعای خیر وذکر صلوات به اتمام رسید.والسلام

نظرات 1 + ارسال نظر
سید جواد موسوی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.bodaghabad.blogfa.com

سلام آقای خادمی گل چه افتخار بزرگی است برای من ودوستان من که لینک کردید
سلام استاد قابل شما را نداشت شعر هدیه بود ومن هم هدیه اش می کنم یه شما همکار گلم ...

این هم گوشه ی از ارادت ما از جملات وب خودتون ..
عشق آنست که با همه توان خویش دیگری را یاری کنی تا به رویای خود واقعیت بخشد

هیچ وقت به این فکر کرده ای که هر روز چند نفر در انتظار دیدن تنها یک لبخند تو هستند؟
لبخند بزنید هر چند من نمی بینم ولی احساس می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد